Living in a rhythm Where the minute's working overtime

Örhängen från Marni at H&M
 
Hej hej! Hur mår ni?
Har städat hela lägenheten till Empire of the Sun i högsta volym. Städning blir alltid lite roligare när man har bra musik på. Sitter vid datorn nu och försöker få lite jobb gjort till imorrn. Idag är det äntligen premiär för The Walking Dead säsong 3! Ett av mina absoluta favoritserier ever. Tittar ni? Som jag längtat.
Ska snart på middag hos mami också så jag måste skynda mig lite nu. Hörs sen!
 
 
/Hey peeps! I've been cleaning my apartment while listening to Empire of The Sun and now I'm trying to finish some work for tomorrow. Today is the day, premiere for The Walking Dead season 3! Been having serious withdrawals lol. TWD is, as many of you know, one of my favorite tv series ever. Are you gonna watch? Going for sunday dinner at my moms soon so I'm gonna hurry up now. Talk to you later!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0