Halloween

 
I felt awesome as Anne Hathaway's catwoman from Dark Knight Rises!
 
 
"Pablo Neruda", Stekare, familjen skeletor, En docka och hennes vattenmelon, inga konstigheter.
 
 Doll face
 
cutest watermelon ever
 
Hej,
hjälp det var länge sen jag var här inne, har saknat er och bloggen. Jag tänkte att vi kunde börja med att ta en liten titt på min halloween. Vi har som tradition i vår familj att samlas och äta middag tillsammans för att senare åka ut till kyrkogården och tända ljus. I år var det inte annorlunda. Jag var catwoman a la Dark Knight Rises! Närmare midnatt fick vi (elakt hehe) för oss att gå ut och skrämma våra två kusinbarn som var där. Men det hela slutade med att jag ramlade in i en taggbuske och vi skrämde oss själva. Jag skrattade så jag höll på dö. Jaja men kul hade vi iallafall!
 
 
/I haven't blogged in ages. I've missed you guys! Ok let's get this rollin by looking at my halloween this year. We have a tradition in my family where we always eat dinner togheter at my uncle's house. In Sweden we celebrate All Saint's day which means remebering the ones whom passed. So we ate and went to the cementary to lit candle's. We got this (evilish) idea of scaring our little cousins when it was around midnight, so we tricked them outside. But it all ended up with me falling into a bramble and us scaring ourselves. Fail. I laughed so hard though and we had fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0