Tiny bits


Hej kära bloggisar! Jag har saknat er. Kände att jag inte hann med bloggen ett tag så därför tog jag en liten paus från allt för att ladda batterierna. Men nu är jag tillbaka :) Det här är lite av det som hänt efter jag tog en liten bloggpaus. Jag och Mia var ju som sagt i Malmö och såg BSB och NKOTB. Vi hade skitkul på vår fangirl helg. Publiken var pepp och jag blev nostalgisk. Jag tog Examen i början på Juni!!! Äntligen! Tre år av slit är över. Vi firade med skumpa direkt efter att vi gått ut från sista lektionen. Senare på kvällen så åt vi middag och festade hela klassen tillsammans. Carro och Fuad har äntligen fått sin lilla prinsessa Yasmine, hon är så fin och så liten <3, och en solig junidag tog jag, Mia och Sophia oss till grönan för att se Lenny Kravitz. Annars har jag har suttit fasklistrad framför fotbolls EM, jobbat, umgåtts med vänner och bara njutit och tagit dagen lite som den kommer.
 
 
/Hello lovelies! I've missed you. Long time no seen but I'm back. These are tiny bits of what I've been up to since last time i blogged. Me and bestie Mia were i Malmö and saw NKOTBSB in concert. We had so much fun on our fangirl weekend! I graduated from University!! Finally done after 3 years of hard work, woop! We celebrated directly after our last seminare with champagne, and later on the evening the whole class celebrated and partied. My cousin Caroline and her hubby Fuad has welcomed their adorable little princess Yasmine to the world<3 Well other than that and some more I've been glued in front of fotball Euro 2012, I've spent time with my friends and have overall just enjoyed being out of school and taken the day as it comes.

Kommentarer
Postat av: fifi

Jättekul att du är tillbaka igen!
Och stort grattis till examen!

2012-07-04 @ 21:29:30
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: fifi

Jättekul att du är tillbaka!
Och stort grattis till examen!

2012-07-04 @ 21:30:30
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0