You just call out my name and you know wherever i am i come running



Hej,
Den här veckan har varit tung och jag har känt mig lite nere och ledsen. Min älskade mormor blev väldigt dålig och ligger på sjukhus. Jag har varit hos henne nästan varje dag en stund efter jobbet. Hon är 86 år och har levt ett långt liv, men det är svårt att se någon som varit en så stor del av ens liv vara så svag och skör. Det går så fort.
Idag åkte även min sys Cinthya till Bolivia för utlandspraktik. Hon ska ha praktik i tre månader sedan ska hon backpacka och resa runt sydamerika. En dröm och ett livsäventyr som även jag hoppas få göra någon gång i framtiden när skola mm är över. Så jag är jätteglad över att hon får göra det här men samtidigt så är hon min andra hälft, en av mina bästa vänner och jag kommer att sakna henne så sjukt mycket.


/I feel a bit down and sad. My dear grams is sick and in hospital. I't kills me to see her so weak and fragile. On top of that my sis C left today for an internship in Bolivia and will later backpack thru South america and be gone for 7 months. It's a lifetime experience and an adventure I hope doing myself one day soon so I'm happy for her. But at the same time I miss her so much already. We are so close and she's one of my best friends.

Kommentarer
Postat av: fifi

Usch, jobbigt när det här inträffar samtidigt. Min mormor ligger också på sjukhus, hoppas båda mormödrarna snart är på benen igen!



kram

2012-01-15 @ 21:11:58
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Paxon

Stackers grams! Hoppas hon mår bättre.

Har du hör nått från Siri ?!

2012-01-17 @ 08:21:38
URL: http://paxon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0