New years Eve

Min vackra mamma/My beautiful mom

 

Cousin Jaxs!

 

Papi och Fuad/My dad and Fuad


Rui och Fuad som snart ska bli föräldrar, är superglad för eran skull! /The handsome couple, my cousin Caroline and her husband Fuad who are expecting a baby in June, so happy for them!

Världens bästa farbror och jag/The host and also the best uncle in the world and I


Min fina syster Jess och min paps /my sis Jess and my dad


Rui gör kalla drinkar/Carro (Rui) making drinks

 

Me and Jaxs


Me and Jess at Le Rouge eating a first class dinner

 

Cheers!!

 

 

Jag hade en fin och lugn nyår tillsammans med min familj. Vi hade först förfest hos min farbror. Sedan åkte jag och Jessica till Le Rouge och åt femrätters! Sedan skålade vi in nyåret med vänner som vi mötte upp vid Slussen. Vi tittade på fyrverkerier över ett vintervackert Stockholm! Sedan åkte jag hem till min farbror igen för fika och lite mer fest.

 

/I had a great New years Eve. I spend it first with my family early evening. Later on me and Jess ate dinner at Le Rouge and met up with friends who we cheered with when the clock striked twelve. We watched the fireworks over a beautiful cold Stockholm night and afterwards I returned back from town to my uncle's house to celebrate and party some more.


Kommentarer
Postat av: deet

den finaste och elegantaste nyåret på länge vi är helt enkelt bäst!:)

2012-01-16 @ 22:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0