Quicky


BRUKAR DU KOMMA I TID:
När det gäller jobb, ja. Annars, sällan. Men till mitt försvar är att jag faktiskt känner mig elak och respektlös när det händer. Jag jobbar på det och har faktiskt bättrat mig väsentligt (eller hur Mia?) Men det är som en förbannelse.


HAR DU BRA KONDITION:
Hoppet är det sista som överger människan.


NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Igår, av mig själv.


HUR KÄNNER DU DIG NU:

Ganska nöjd med livet. Trött och lite stressad men lugn ändå.


VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:

Det är nog en blandning mellan svart, vit och blå.


KAN DU LAGA MAT:
Kanske om jag får tid på mig och följer ett recept punkt och pricka. Men annars är jag ingen höjdare alls i köket.


VAD PLUGGAR DU:
Lärarprogrammet och just nu Pedagogik och Religion.


BLIR DU BRA PÅ KORT:
Inte så ofta men ibland så händer det.


NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Jag grät av skratt senast på WOW. Sedan grät jag lite lyckotårar i Paris och igår när jag lyssnade på Adele. Ibland så är man just i den sinnestämningen. Men jag gråter för det mesta alltid när jag skrattar.


VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Absolut inte. Känslor är aldrig pinsamma. Tycker att väldigt lite är pinsamt.


HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja, det var bra och lugn söndag. Var hemma hos min pappa på söndagsmiddag. Min bror och syster var där och jammade vid pianot och jag åt ost, kex och hembakad sockerkaka och tittade på idol. Det verkar vara jag som är den som äter.


DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Juice eller vatten


ÄR DU NYTTIG:
I teorin är jag väldigt nyttig, jag tänker på vad jag äter och äter hälsosamt. I praktiken, dvs verkliga livet, eh. nej. tyvärr. --->Se ovan. Men har lovat mig själv att det blir nya tag nu!


HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Ja just nu. Jag har tidigare haft en kompott av olika spännande jobb. Jag har ett rätt brett register när jag tänker efter.


ÄR DU BLYG:
Nej. Men jag är reserverad och tyst ibland, speciellt om jag är i sammanhang där det är mycket folk jag inte känner.


VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Jättetidigt. 5.15 no joke.


VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Mario Kart på Wii


VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Allt med Super Mario Bros. knepiga spel som ex. Zelda är också kul.


HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Ganska mycket faktiskt.


HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Det har hänt. Senast var...oj flera år sedan nu.


JAG SOVER:
Alltid på samma sida av sängen, med händerna knutna och vinklade på ett märkligt sätt. (Släktdrag, min pappa och bror sover likadant)


VAD SA DU SENAST?
Räknas det även när jag pratar med mig själv? Inte? då var det "Ok, vi ses imorrn vid spärrarna hej hej" till Cici i telefon.


VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Ja, på Way out West!!


VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Jag tycker inte om att prata i telefon men om jag måste så är det oftast till Siri eller mamma. Min bror har också börjat åka på mina arga-samtal på sistone. Annars är min vän Mia världsbra.


VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Sova


HAR DU SNYGGA SKOR:
Jag är är rätt nöjd. Har en del smashy dash skor men välkomnar gärna fler.


VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"hmm" till min spegelbild


HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Yes


HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
:)...


HAR DU KÖRKORT:
Nej! Och det börjar verkligen gå mig på nerverna. Jag ska ta det nästa år har jag bestämt, när jag har slutat skolan och har mer tid.


ÄR DU ENSAM NU:
Just exakt nu? Just exakt nu är jag väldigt ensam och det är underbart.


VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?

Fredag då jag och Mia ska gå se The Ark på grönan.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack så hemskt mycket.

Är en sucker för sådana här listor, älskar att läsa dem!

2011-09-13 @ 10:17:31
URL: http://www.popmani.se/darlingdivine/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0