Fairytale

Hey loves,
Jag ska försöka ta igen lite bloggning. Förra lördagen så hade vi Halloween/alla helgons middag. Jag älskar maskerader och det jag mest av allt tycker om är att alla anstränger sig och kör all in. Jag gick som älva i min fina gamla klänning från H&M. Den kommer så bra till användning när det är maskerad, man känner sig verkligen som ett skogsväsen i tyll. Carro och Fuad var så fina som Aladdin och Jasmine! De hade t.om apan Apu med sig och jag ville mest av allt höra dom sjunga "En helt ny värld". Men bäst var ändå cousin Jaxs som rik oljeshejk haha dog. Bästa utklädnad alla gånger. Vi åt en god middag och runt midnatt så åkte vi ut till skogskyrkogården och tände ljus för farmor och Cristians mama.


/Last saturday was all Saint's day here in Sweden. And we usuly have a costume party at my uncle's house. Carro and Fuad looked amazing as Aladdin and Jasmine, they even had Apu- the monkey with them. I went as a fairy or a pink version of Tinkerbell. But best costume of all was cousin Jaxs haha *dead*. She was dressed as a rich oil shejk and killed it. We had a nice, cosy dinner and by midnight we all went to the cementary and lighted a candle for grandma.

Kommentarer
Postat av: NCK - Nicole Fager

Vilken fin bild (sista) :)

2011-11-12 @ 21:16:53
URL: http://nckfager.myshowroom.se/
Postat av: fifi

Åh, vad roligt, man borde klä ut sig oftare!

2011-11-12 @ 22:17:57
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: FASHIONPICS

söta bilder.

2011-11-26 @ 13:14:35
URL: http://WWW.FASHIONPICS.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0