Hello

Bild från i somras, Saknar min lugg lite när jag ser den här bilden.

Hej loves!

Dessvärre ser jag inte ut som på bilden ovan idag. Jag är döförkyld och mina ögon är rinniga och svullna. Jag kan knappt andas genom näsan för att den är så täppt men samtidigt så rinner det från den hela tiden, hur går det ihop? Nåja, ska kurera mig med lite varm te, nässpray och mentisan (boliviansk mirakel salva ;-)). Ska först äta kebab och sen krypa ner i sängen och titta på film. Mycket mer orkar jag inte en sjuk måndag. Hur mår ni? Puss

 

/Hello! Unfortunetly i don't look like the above picture today. I have a cold from hell, my eyes are swollen and teary and I can hardly breath through my nose. Hate it. So I just gonna lie in bed and cure myself with warm te, nosespray and mentisan (bolivian soothing and healing balm). Think I will just watch movies all evening. How are you sweets? x


Kommentarer
Postat av: Fifi

Krya på dig!

Jag har en seg förkylning som inte vill ge sig, grrr!

2011-11-21 @ 21:44:24
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0