How i feel (in 4 pictures) wednesday

 

Jag känner mig så stressad just nu att jag har lust att gömma mig under täcket och blunda. Så ingen ser mig. Jag vet när jag är slutkörd, jag blir så känslig då. Inte så att det märks men inombords så maler tankarna och jag blir nästan lite gråtfärdig för att jag är så trött. Problemet är att jag blockerar mig, jag vet inte riktigt hur jag ska fortsätta på uppsatsen som ska vara helt klar till på lördag! På det så jobbar jag och har sena dagar/möten hela veckan och en stor del av mitt liv ligger fortfarande i flyttkartonger. Behöver fler timmar på dygnet! Vill bara fixa min lägenhet och sova ut. Men snart, snart är det sommar och semester. Det här ska väl också gå (note to self -pepp- jag fixar det här, jag är grym :)). Det kommer bli så skönt att få bocka av saker på den milslånga listan sen.

 

Natti mina fina


Kommentarer
Postat av: Svenlena

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2012-01-24 @ 14:18:35
URL: http://svenlena.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0