Happy birthday to you!

Anledningen till att jag sprang runt och irrade på stan i igår var för att jag skulle hinna in till buttericks och köpa partyhattar. Jag kunde inte blogga om det för att Mia, min finaste bästa vän fyller år nästa vecka, så vi hade en överraskningfest för henne igår.
Festen var a la americano. Tema Usa, det bjöds på hamburgare, coleslaw, cupcakes mm!


Ballonger!


Intet ont anande Mia kom till vad hon trodde skulle vara en tjej och slapparkväll. Istället möttes hon av ca 20 pers som skrek suprise!


Tårta!



Blåser ut ljusen.


Karro och Anna var där.



Mia i sin snygga "slappar" tee.


Efter mat, tårta och vin så kom festen igång på riktigt. Här skulle vi nog bara posa lite snyggt eller nåt?
 

Andreas och Daniel hade tvärtemot vad bilden visar väldigt roligt!



Dans. Vi satte på gamla 80, 90 och -00 hits! Älska



Vi kom i stämning från tider då vi hängde och ägde på Bash (Hip hop klubb i Madrid) haha


Lovebirds-Paul och Mia <3


Mia var glad och vi skrattade så tårarna rann och dansade oss svettiga.


Bästa och lyckade kvällen. Natten avslutades med en kall men uppfriskande promenad hem då vi följdes åt. Grattis igen i förskott bästa Mia! <3

Kommentarer
Postat av: Maharadja

Tack fina du så jättemkt för en fab kväll! Har träningsvärk i magen efter allt skratt! Uppskattar verkligen all tid och allt ni gjort för lilla mig inför denna dag! "Hopprepsdansen" är en ny favorit! ;-) Kramar i massor... Love ya!

2011-03-20 @ 21:06:22
Postat av: fifi

Vad kul med en riktig överraskningsfest, såg väldigt lyckad ut!



Jaså? Är du också äldst?



Jag var lite besatt av såna där böcker när jag var liten, det är nog därför jag är så förtjust i alla listor som cirkulerar på bloggar.

2011-03-21 @ 10:03:23
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0