Midsommar











Jag hade jättekul igår. Vi dansade och spårade som vanligt. Vi åt en massa gott och drack ännu godare. Sedan avslutade vi hela kvällen med karaeoke och grillad ost-ett måste. Att plocka fram maten igen och äta efter småtimmarna är konstigt nog då maten alltid smakar som bäst. I det hela var det en härlig, mysig och rolig midsommar. Tack för en fin midsommarafton!
Jag hann tyvärr inte göra mig en blomsterkrans men jag plockade mig äntligen sju sorters blommor som man lägger under kudden för att drömma om vem man kommer att gifta mig med. Har velat göra det sen jag var tonåring men jag har på något sätt alltid lyckats missa eller glömma. Om jag drömde om min framtida man? Ja, det återstår och se.
kärlek

Kommentarer
Postat av: fifi

Åh, vad fin du var! Och vilken fin Midsommar!

Jag tycker alltid att buffémat smakar som bäst när den plockas fram igen :)

2011-06-26 @ 11:38:52
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: [ BeautyLifestyle ]

Sv; Boken "En dag" var jättebra så det tycker jag absolut du ska göra! :)

2011-06-27 @ 15:01:13
URL: http://beautylifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0