The Oscar's 2011


Inatt är det äntligen dags för Oscarsgalan. Brukar ni titta? Jag tror att jag nästan har hunnit se alla filmer som är Oscars nominerade (i bästa film, huvudroll). Förra helgen såg jag Blue valentine och igår såg jag Kings speech och 127 hours. Och ikväll ska jag beta av Black swan och True grit. Jag måste säga att Kings speech var riktigt bra! Colin Firth är tung. Han är lite av en favorit skådis och jag tycker han förtjänar vinna för bästa manliga huvudroll. Jag älskar personligen Ryan Gosling, som gjorde en sjukt bra insats i BV men som tyvärr inte blev nominerad i år. Men han och Colin Firth är helt olika skådisar så det går inte riktigt att jämföra, dom är i en klass var för sig. Ja, jag älskar film så det ska bli kul och spännande att se vem som kammar hem priser inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0