How i feel today (in 3 pictures) wednesday


 

Bilderna får väl stå lite för hur jag delvis känner mig, men även för hur jag skulle velat känna mig och se ut idag. Förlåt för lite dålig bloggning just nu men jag har gått och blivit sjuk. Har haft feber sen måndagkväll som jag kämpar ner med alvedon och så har jag åkt på luftrörskatarr (därav den skumma andningen). Så jag känner mig en aning orkeslös, men helvetes tentan är iallfall inlämnad. Jag vet att jag sällan blir nöjd men det känns som om den här kan vara den sämsta jag har skrivit. Dessutom skrevs halva med hög feber. Hur bra? Men någon gång måste väl bli den första.

Man kan inte alltid ligga på topp sa fina Maggan på jobbet till mig idag. Jag förstod vad hon menade. Så enkla men kloka ord. Nu ska jag kurera mig med lite gott te och halv åtta hos mig.


kärlek till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0