fuck you monday

Fan. Jag tror jag börjar blir sjuk. Har ont i hela kroppen, hosta och har svårt att andas, alltså tryck vid bröstet ungefär som astma bara det att jag inte har astma. Kunde inte sova heller, vaknade hela tiden och hade mardrömmar. Så det tog emot något djävulskt när klockan ringde kl 5.30 och jag inte hade sovit en blund. För övrigt vill jag bara kräkas på min tenta. Har den klar, i huvudet. Vet hur och vad jag vill skriva om men jag får inte ner det på ett bra sätt. Får väl igen nu bara för att det gick så smidigt sist. Nu svider ögonen och jag vill bara sova men känner mig superstressad. Äh, ska sluta klaga nu allt brukar kännas bättre efter lite sömn och vila.

Hoppas er måndag har varit bättre än min!
KRAM

Kommentarer
Postat av: tina

Stackars dig,, hoppas du mår bättre och orkar skriva tentan..Kramis.. Ses i morrn kanske..

2011-02-21 @ 18:40:17
Postat av: C

Sänder en massa kärlek och pepp till dig <3

2011-02-21 @ 23:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0