Blueberry cupcake



Ni tror säkert att det enda jag gör är fika haha, men den här godingen måste jag bara tipsa om. Blåbärscupcake från Espresso house. Himmelskt god! Jag unnade mig en som för att fira lite att jag fick högsta betyg på min senaste tenta. Var väldigt nervös eftersom (och här jag måste jag ge mig själv lite cred) jag skrev ihop den på knappt en dag. Kniven mot strupen så funkar jag. Jag arbetar bäst under press av någon underlig anledning.

Jag erkänner att det ibland kan vara påfrestande och svettigt att sitta i sista minuten. Inget jag rekommenderar direkt men det konstiga var ändå att paniken och stressen inte infann sig denna gång? Inte likt mig. Den kommer väl nu big time med den som ska skrivas till nästa vecka.


Kommentarer
Postat av: fifi

Grattis till betyget!

Och jag är likadan, när jag har gott om tid på mig för en uppgift blir det inget vidare, men under tidspress, det är då jag är som bäst!

2011-02-14 @ 08:56:59
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

:):)

2011-02-14 @ 12:38:40
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0