Best of 2011

My birthday in Paris and Disneyland!

WAY OUT WEST!!


Skydiving!

 

My new apartment and the sunsets and laughs out on my balcony!


...And many many more crazy, fun, interesting, beautiful and memorable moments!

 

Det här året har av många olika anledningar varit ett av de bästa åren i mitt liv. Jag har gjort saker jag inte trodde att jag skulle göra och jag har uppfyllt drömmar. Och vad jag har skrattat. Med det så har jag även börjat bocka av saker på min "att göra-lista". Jag har lovat mig själv att fortsätta njuta mer av nuet, av livet och att inte ta saker på så blodigt allvar. Livet är både upp och nedgångar och vissa dagar snubblar man fram, men man får inte glömma att det är dom där små sakerna i livet som i slutändan betyder mest, vänner, familj, kärlek, skratt, resor, upplevelser. 2011 har gett mig minnen för livet. Här är för fler kommande minnen och framtida äventyr! Gott nytt år, önskar er det bästa nu gör vi 2012 med stil! Kärlek x


/This year has so far been one of the best years in my life for many various reasons. I have forfilled dreams and done things I never thought I would, also meaning I have begun checking things off on my bucket list! Life is about ups and downs but you have to remember that it's those little things in life that matters most in the end, family, friends, laugh, sharing, travelling, love. It's what you make of it. I hope you all have a great New years and I wish you all the best in 2012, now let's hit 2012 with style! :) Bye and thank you 2011, hello and welcome 2012! Much love x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0