Things you remember





Västkusten sommar 2010

Nu vill jag ha sommar! Tittar på gamla bilder och längtar smått ihjäl mig efter glass, sol och ledighet.

Förra året åkte vi ner till västkusten. Vi bilade till Göteborg, gick på Liseberg och tittade på VM. Vi hade cykeläventyr runt Särö och tittade på solnedgången. Vi badade och solade. På morgonen dukade vi upp god frukost med färska jordgubbar och åt medan ljumma sommar vindar svepte förbi. Vi grillade och när det blev kväll så kom vi hem och drack lite vin och kall öl. När mörkret la sig så spände vi upp vår "bio" duk och tittade på film. 
En regnig dag badade vi bastu. Vi låg sedan och läste medan regnet smattrade mot rutan. Vad jag skrattade och njöt den veckan.
Jag längtar tillbaka. Som ni märkt så blev jag kär i västkusten och den kärleken kommer nog hålla i sig livet ut.

Kommentarer
Postat av: Emma

När jag ser dina härliga bilder vill jag verkligen ha sommar!

2011-04-09 @ 14:32:07
URL: http://ehmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0