The 90's


Ikväll ska jag på 30-års fest med tema 80-90 tal. Jag tycker det är hur kul som helst med maskerader! Jag tittade lite på vad jag hade hemma och jäklar i min lilla låda, hittade hur mycket som helst! Jag har accessoarer så det räcker och blir över. Skärp, örhängen, halsband, mössor, bandanas, hattar, kläder- gamla (från tonåren och barndomen) som nya. Fick lite ångest, dessutom konstaterade jag att jag bara använder ca 20% av hela min garderob. Så det blir en rejäl utrensning snart. Letade iallafall lite inspiration och vilka minnen man får haha! Det lättaste vore såklart 80-tal men det känns så safe. Har gått som Madonna förut så jag satsar på kära 90-talet istället. 
Jag bestämde mig rätt fort faktiskt och har outfiten redo.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är så kul att klä ut sig!

2011-04-09 @ 16:32:16
URL: http://ehmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0