Kickers/90/80/Party

Här kommer ett litet bildregn från förra veckans födelsedagsfest! Det var 80 och 90 tals-tema och alla gick all in. Cristian födelsedags barnet var Flashdance i lila trikåer. Alla var så fina och uppstyrda, vi hade sjukt roligt.


Festen började med välkomnsdrink och det bjöds på pizza och pasta. Det kändes som att kliva tillbaka i tiden.


Softis fina detaljer


Jag tog kort på kärleksparet från 80-talet.


Fuad i hockefrilla och Miamivice stekare


Strike a pose!


Fina och grymt coola liksom ;). Sophie såg på pricken ut som Madonna och Rui (Carro) såg ut som hämtad ut Flashdance. She's a maniac..maniac


Jag!

Vato loco forever essé, med kniv och tres puntos. Minns ni blood in blood out filmen?   


På ett eller annat sätt så blir det alltid ringdans på våra fester och då "måste" alla dansa. Man slängs sedan in i mitten för en showoff/freestyla haha. Det spelades hits från både 80 och 90 och satan vad vi dansade.


Jag var självklart Kickers!! 

Japp äkta Buffaloskor och min kära gamla bomber jacka från tonåren. Det är så kul att ha kvar gamla kläder. Jag älskade min jacka, skorna är dock syrrans gamla. Gick aldrig i Buffalos och var aldrig kickers för den delen heller. Men jäklar vad sköna dom är att gå i, förstår Spice girls nu.




haha, fråga mig inte (Har mkt värre bilder än den här i mitten men jag skonar er från dom). älskar bilderna dock. <3

Kommentarer
Postat av: Denise - Personlig modeblogg!

SV; jag hittade dom i butik!

2011-04-17 @ 16:47:34
URL: http://danajs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0