Önskningar

 

Oj vad jag vill resa. Helst skulle jag vilja möta våren eller sensommarn i Paris. Ni vet ju hur jag drömmer om Paris, har aldrig varit där. Vill sitta på små fik, äta pain au chocolate, dricka vin, köpa fina blommor och färsk frukt på ett av de små stånden, gå på fina gamla bakgator, upptäcka Louvren, versailles och se Eiffeltornet. Se ut över Montmarte och bli kär vid Notre dame. Äta gott på en fransk restaurang där dom kallar mig mademoiselle och bo på hotell där man ser ut över Paris takåsar.

 

Jag har så mycket att göra med skola och jobb den närmaste tiden men jag hoppas snart på att få smita iväg någonstans. Tills dess så längtar och drömmer jag mig bort.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill också till Paris!

2011-04-02 @ 15:54:14
URL: http://ehmsii.blogg.se/
Postat av: fifi

Ja, tänk dig Paris i maj!



Jag brukar inte vara så lättskrämd, jag vet inte vad som har hänt, jag får skylla på att hormonerna gör mig känslig eller nåt! Jag ska nog ge TWD en ny chans om ett tag i alla fall!

2011-04-04 @ 11:04:59
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0