Conscious coming up

Hej loves!

Hur mår ni?
Jag har ärligt talat mått sådär, känner mig slutkörd och sönderstressad. Jag känner igen känslan och signalerna. När det är dags att ta det lugnt och stanna upp. Jag måste nog börja tänka lite mer på mig själv och på vad som är viktigt här i livet. Prioritera.

Nu till lite roligare har ni sett att H&M kommit upp med Conscious kollektionen på hemsidan? Det börjar närma sig nu, den 14/4 släpps den. Tänker ni köpa något?

Ikväll har jag möte så det blir en lång dag. Festen i lördags var lyckad och riktigt trevlig! Ska lägga upp bilder så fort jag har lite tid.
<3 så länge


Kommentarer
Postat av: Yasha

Klänningen på bilden kom in i fredags. Superfin i verkligheten. Hade dock velat ha den lite kortare..men 199 kronor.. :)

2011-04-11 @ 17:56:36
URL: http://yasha.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0