white paper rack





Det finns inget tråkigare än att vara sjuk. Jag är hemma idag och gör inte många knop, igår låg jag hela kvällen och tittade på serier och olika program. Hann se allt från skånefruar, Idol och kungarna av tylösand såg ni sista? Herregud säger jag bara, jag dog. Jag satt och gapade, skämdes och skrattade om vartannat.

Idag passade jag på och sortera mina högar av Elle tidningar, jag tror jag har prenumererat sen 96-97 (länge).
När jag var på Ikea sist så hittade jag finaste tidningstället att ha mina tidningar i som nu pryder mitt hem. Man kan ju även ha annat i om man vill det.

Kommentarer
Postat av: sabina

uschusch:( krya på dgi!

2010-09-09 @ 17:00:21
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Maharadja

Vackert! Härliga bilder! Själv är jag en glad Elle-prenumerant igen!! Krams

2010-09-12 @ 10:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0