until tomorrow then

När jag gick hem tidigare idag så var himlen rosa. Igårkväll låg jag och pluggade men var så trött att jag satt och nickade till och kom på mig själv med att halvsova redan runt nio!! När hände det sist?? Så jag kröp ner och sov sen gott i nio timmar. Det behövdes, den här veckan har inte varit nådigt lång och jag har inte varit hemma förrän sju halv åtta varje kväll.
Imorgon är det fredag, äntligen. Vet ni, det bästa med att ha mycket och göra är att man kopplar bort annat småskit som försöker smyga sig på tankarna ibland. Det blir så litet, så oviktigt jämfört med det som verkligen räknas och är värt något och det är jag glad för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0