tuesday at the museum

Hej fina,
Förlåt för dålig bloggning. Jag har varit i skolan hela dagen vilket emellanåt var en pain in the ass eftersom jag gick runt med feber hela dagen. Inte nog med en dunderförkylning utan man ska få feber också. Jag satt och halvdåsade på föreläsningen och knaprade alvedon. Men det känns tyvärr inte som om det är läge att missa skolan just nu.

Efter skolan så släpade jag mig till stan och mötte upp Cintis och Edina och så gick vi på Fotografiska och såg Annie Leibovitz utställningen som var riktigt intressant och bra! Jag fick museum besöket bl.a i födelsedags present av sys C så jag var helnöjd! Gå och se den, utställningen håller på till 19 september.
Jag har bilder, foto och dagens i bloggmappen som jag vill dela med mig av men just nu infinner sig inte krafterna. Så vi ses imorrn. Nu ska jag gå och dö lite i min säng. Hatar att vara sjuk.
kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0