lördag

Hej hej,
sitter och skriver på tentan, (ja fortfarande). Det går väldigt segt när man egentligen vill göra massa andra saker. Men ska möta upp Mia för en fika senare så då blir det en break från allt. Det har varit så mycket i veckan känner jag, mycket på jobbet, mycket privat och mycket plugg. Men jag är väl sån, funkar bäst under press och stress hehe, men visst behöver man stanna upp. Det är viktigt, jag har redan stressutslag som jag får omedvetet, så min stress visar sig inifrån och ut. Det är sällan man ser på mig att jag är stressad, det är nästan tvärtom och det är inte så bra. Det är då det ofta smyger sig på en och visar sig på annat sätt. Men, mina vänner nu ska jag skriva på sen ska jag ut i höstsolen och bara njuta.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0