äntligen hemma

Hej!
Jag har haft en lång dag och kom hem för bara en timme sen. Jag var i skolan hela dan och åkte sen direkt på en föreläsning med jobbet och nu är jag helt slut. Men det bästa på hela dan, fick tillbaka min gamla tenta som jag skrev förra månaden ni vet den jag hade ångest över, och gissa vad? Jag fick VG! Weep woop. Det trodde jag verkligen inte för jag tyckte den var så himla jobbig och svår. Men en klapp på axeln till lilla mig. Nu ska jag soova. Hoppas ni haft en bra tisdag! Puss

Kommentarer
Postat av: Maharadja

GRATTIS!! Va skönt nu kan du bara andas ut och gå vidare med nästa! Du är bra duktig du! Ha de gött! Kram kram

2010-10-27 @ 07:11:08
Postat av: JohannaWaller

Grattis till betyget plugghästen ;) Tackar för firandet av min födelsedag <3

2010-10-27 @ 18:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0