Look back don't stare

Det ser nästan ut som reklam för öl men det är det inte. Jag vann en inbjudan till att gå och se en dokumentär som gjorts om Take That (som har återförenats) och som hade världspremiär igår. Vi var en samlad skara som även fick premiär lyssna på deras nya skiva som släpps nu på fredag. Minns ni take that ni 90-talister? Jag var 9-10 år, dökär i Mark och kunde varje låttext utantill haha. Jag var ett riktigt TT fan och det var faktiskt kul och nostalgiskt att se och lyssna på dom igen. Jag tog självklart med mig fina Mia som varit med mig ända sen TT-tiden. Ni får ursäkta om jag ser en aning odräglig ut på bild med flaskan i högsta hugg och trötta ögon men jag skyller på lite sömn, tidig morgon och jobb hela dan.

Kommentarer
Postat av: DAJE ROMA ;

- nice ju!

2010-11-16 @ 18:51:31
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0