headexplosion

hej!
Idag har äntligen huvudvärken släppt helt, när den där jäkla migränen smyger sig på så är det inte nådigt. Jag tål inte ljus i någon form och jag får ibland så ont så jag spyr. Ni som har migrän vet nog vad jag pratar om. Men igår så kändes det bättre och idag är det bra och jag känner mig som en människa igen. Igår låg jag mest och tittade på halv åtta hos mig, läste och unnade mig en kväll för mig själv med skrubb, peeling, manikyr mm. Jag har även sett andra delen av the walking dead. Den är så galet bra!! Har ni sett den? Ni måste. Jag sitter på helspänn och bara njuter och nu måste vi vänta nästan en hel vecka till nästa avsnitt, det känns som en evighet.
Nu blir det kyckling middag, halv sju hos mig.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0