Beauty

Hej hej, hoppas ni haft en fin valborg!
Jag firade valborg med middag hos Mia och senare med vin och tjejsnack hos Linda.
Apropå ingenting, jag blev lite glad som ett barn när jag läste min mail idag och såg att Skönheten och odjuret äntligen har ett dvd release datum. I oktober släpps den äntligen.
Jag är en person som aldrig tröttnat på sagor. Jag älskar Disney och SoO är en av mina absoluta favoriter. Jag minns att jag blev så glad då jag jobbade som show entertainer utomlands och vi fick filmens theme sång som ett nummer. Jag sjöng duett med min dåvarande franska bästis. Jag tror jag sjöng den manliga delen i låten? minns inte så bra haha.

Kommentarer
Postat av: Sabina

oh jag älskar också disney :D

2010-05-01 @ 17:04:04
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0