always & forever

            
            
                   
                                               seventeen/flickr via daydream lily

Jag vet inte varför jag känner mig så omotiverad och livlös idag. Känner mig konstig i kroppen så jag hoppade dansen idag. Ska äta något gott och dricka varm te sen ska jag krypa ner och läsa.

Jag var förresten och såg Hamlet på stadsteatern i lördags och den var riktigt bra. Gustaf skarsgård är så otroligt begåvad, han gav mig rysningar. Hela Skarsgård familjen är elektriska på något sätt. Nu i efterhand så är det lite roligt att vi faktiskt firade in nyåret med just hamlet ensemblen.
                    



Kommentarer
Postat av: Markus

VINTAGEMÄSSAN ÄR TILLBAKA nu på Strand.



27-28 mars intar Vintagemässan sina nya lokaler på Strand vid Hornstulls Strand i Stockholm. Vintagemässan är Sveriges första och enda renodlade mässa för vintagemode inom kläder, skor och accessoarer.

Totalt 38 butiker och privata utställare kommer att vara på plats. Vintagemässan samlar de bästa vintagehandlarna från hela landet.



Vintagemässan äger rum:

Lördagen den 27 mars 12.00 18.00

Söndagen den 28 mars 12.00 18.00

Adress: Hornstull Strand 4, Stockholm

Entréavgift: 50kr



Ta med kontanter!



Mer info:

http://vintagemassan.se

http://hornstullstrand.se

[email protected]

facebook: http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=35400118539&ref=ts

2010-03-24 @ 17:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0