Berlin

we heart it

 

Men ni, jag har ju glömt eller glömt har jag inte men tiden har gått så läskigt fort så när jag pratade om helgen så kändes den så långt bort. Men det jag skulle säga är att en resa till Berlin är bokad och imorrn bitti (6.30 tiidigt) så åker vi. Det ska bli så skönt att bara komma bort ifrån stress och hets och få en välbehövd weekend! Längtar.

Midsommar i Berlin blir det i år, annorlunda men grymt.

Jag har hört mycket bra om den staden så om ni har några bra tips på vad vi bör se, shopping, clubbar så är det välkommet.

Ska packa lite nu, vi är ju bara borta till på söndag men jag är sämst på att packa och kommer säkert packa för mycket som vanligt.


Kommentarer
Postat av: fifi

Hoppas du får en underbar midsommar i Belrin snygging!

2010-06-24 @ 12:32:21
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0