tankar

Kunde inte sova inatt heller. Det är andra natten i rad. Jag grubblar för mycket, tänker över, drömmer. Jag har börjat tänka över saker och omprioritera saker i mitt liv. Jag tänker på hösten och den känns lite läskig plötsligt. Jag har mål men det känns som om jag snubblat på vägen någonstans och inte riktigt hittat tillbaka. Jag hade nästan börjat nöja mig vid diken när jag egentligen kan gå på vägen. Det är så ibland, men det är bra att ha vilja och mål och jag är på god väg, det här året har på sätt och vis varit en nystart. Men jag blir rastlös och stressad, stress över all tid som går. Jag har inget tålamod och just nu skriker mitt liv efter en förändring. Jag måste hitta ut, ut från diken och träd som står i vägen och tillbaka ut på vägen.

 

Nu blir det nya tag. Jag grubblar för mycket för mitt eget bästa ibland. Jag glömmer bort att njuta och bara leva i nuet ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0