Semester

   

Vi bilade ner till västkusten igår! Underbart då jag älskar att åka bil, buss med för den delen. Och nu är vi här! Jag sitter ute och försöker fånga lite trådlöst internet. Vår stuga är inredd som en båt och är hur mys som helst. Vi gav oss ut och cykla idag, vi cyklade till Särö och sen gav vi oss på att cykla till kungsbacka! Det var lite väl långt men vad vi har skrattat på vägen. För en otränad som jag så måste jag ändå ge mig själv lite credd. Nu värker min ass som tusan och jag är helt slut. Men vad underbart det är att cykla, en sån frihet att stanna till och titta ut över kattegat. Magiskt. Vi tog oss till slut till Kungsbacka, mysig liten stad där vi stannade till för fika och färska jordgubbar. Nu ska vi äta middag och sen blir det film. Semester, U-N-D-E-R-B-A-R-T.

 puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0