minigolf



Största möjliga koncentration

Såhär glad blev Mia när hon missade en putt.
Det blir nog ingen Tiger Woods av mig haha jag råkade skjuta in bollen i buskarna ett par gånger men jag fick in bollen på endast två puttar på några av banorna. Det ni, det var ändå en herrans massa år sedan jag minigolfa. Jag vann den här gången och efter golfen gick vi och åt på Macis och sen blev det såklart en glass. Riktigt härlig dag! Nu är jag helt slut fast på ett bra sätt.

Dagens bestod av ett långt linne/klänning från H&M divided och orangea naglar.

Kommentarer
Postat av: Fifi

Åh, jag älskar att spela minigolf (förutom när det går riktigt dåligt), men har inte spelat en enda gång i år, misär!!

2010-07-22 @ 14:21:05
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0