Med solen i ryggen

hej fina ni,
Jag var uppe tidigt trots lång bilresa hem och Vm final, men jag skulle till tandis imorse. Hade inga hål men är lite öm i käften.
Spanien vann igår! Det var fullständig lycka, och det var helt klart bästa lag som vann. Viva España! Så Vm slutade lyckat, iaf för min del och såklart för alla spanjorer haha.
Nu sitter jag här och smälter bort, ska strax förbi Mia på lite marängtårtsfika sen är det frissan som gäller. Behöver verkligen en uppfräschning!
Jag håller för fullt på och laddar över bilderna både från i veckan och det som är kvar från Berlinresan. Så det kommer. Vilket väder va?! Fantastiskt.
Nu måste jag springa vi hörs sen,
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0