kvällar.

Jag trivs rätt bra med mitt liv just nu, det är skönt att bara rå om mig själv ett tag.
Jag kommer hem och tänder mina favorit ljus, umgås med mina vänner, äter goda middagar, sjunger med högt till smöriga kärleksballader och äter glass i sängen. Jag är ute och dansar in på småtimmarna och ler mot söta män. Jag har inte bråttom med kärleken, nej, jag har inte tid med kärleken. Men ibland kommer det över mig, speciellt om kvällarna. Kanske är det känslan av hur det kändes att komma hem till någon. När min sida av sängen var uppvärmd och när någon delade min dubbelsäng, när tystnaden gör ont. Jag kan sakna känslan av hur det kändes när någon pussade mig godnatt och väckte mig med en kram.
Men sen blir det morgon igen och dagen börjar om och känslan har hunnit blekna och försvinna till morgonens frukost.

Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

sant.. det ska man nog inte.. när man e gammal växer det väl inte alls :P

2010-02-08 @ 04:49:18
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0