Knitted Cape/poncho

Hur skön ser inte den här stickade poncho/capen ut? Den har dessutom luva! Wang? nej, från kära H&M såklart. Vill ha en till våren och ljumma sommar kvällar. Tycker mycket om att den är naturfärgad/beige.

Är för övrigt irriterad, vaknar av att det känns som om en elefant sitter på mig. Jag kan inte röra mig riktigt, känner sen att jag har fått migrän. Hela huvudet känns som om det kommer att sprängas och jag blir som en vampyr som inte tål solljus. Lite tröttsamt eftersom jag har en massa att göra och även var tvungen att stanna hemma från jobbet. Det känns iallafall lite bättre nu efter mörker och tabletter. Hatar migrän.

Kommentarer
Postat av: Kitty

Hejsan,jag har lääänge letat efter en poncho/cape asso fast jag skulle ju vilja ha den i svart, fanns den i andra färger elr? =)



Kram kram

2011-03-04 @ 23:12:58
URL: http://beaccat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0