monday-friday

hej hej, vad tråkig jag känner mig. Den här veckan har jag sett likadan ut varje dag, tajts + tröja och gjort ungefär samma saker. Jobbat, pluggat, dansat, fått träningsvärk, fikat med kompis, smågrejer i mellan och spelat ds. Så har ungefär mina dagar sett ut den här veckan. Jag har ett  i-lands problem också, monki spets klänningen är slutsåld i alla monki butiker bu. Skulle inte ha väntat, finns det någon som kanske vill sälja sin? maila mig i såna fall.
Jag är så ovanligt trött också, skulle kunna lägga mig kl 9 och somna. Kan nog bero på att jag haft fullt upp och tvärtom sovit på tok för lite det senaste halvåret. Men imorgon är det fredag! och äntligen helg och roligheter. Nu ska jag titta på Prinsessan och grodan.
kärlek

Kommentarer
Postat av: hermanita

Saknar dig !!

2010-02-12 @ 19:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0