childhood, cartoon & anime

Candy Candy min absoluta favorit! Som jag har gråtit till den.

 

Jag ligger hemma och är sjuk och tittar runt på youtube och drömmer mig bort till barndomen. Jag älskade anime när jag var liten och tycker fortfarande om det än idag. Tack till min papa som trots vår ringa ålder nästan bara köpte och hyrde anime till mig och mina syskon som små!

Vi var ca 4-6 år och tittade på Candy Candy, Sandybell, Rai, Starzinger mm. Det var program som jag älskade högt! Nu har även Gi Joe och Transformers smygit sig in här som inte är anime men som även dom var stora favoriter. Sen var det även mycket annat förstås som Heman, my little pony mm. Jag tycker dåtidens barnprogarm var så mycket bättre än idag, dom hade mer själ (inte Gi joe då).


Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

SV: tackar! :)

okey tack får kolla där, de är ju slut överallt!

2010-12-06 @ 19:54:18
URL: http://piffad.blogg.se/
Postat av: fifi

Candy Candy hade jag helt glömt bort! Jag får nog kolla in några gamla klipp med henne :)



Var är det du bor?



Krya på dig!

2010-12-06 @ 21:36:30
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0