knarr under skorna

Det är så fint ute nu. Träden ser ut att ha vita kristallkronor på sig, vita mjölkvita landskap och knarr under skorna när man går. Jag tycker det är så mysigt att gå till jobbet på morgonen när det är alldeles mörkt och det bara är tystnaden och snön som lägger sig runt omkring en. ibland ser man knappt en människa på vägen då känns det som om man är själv i hela världen. Jag har känt mig lite slutkörd på sistone, det har varit mycket med jobb och skola. Man ska vara så himla duktig hela tiden. Jag ställer nog för höga krav på mig själv ibland, jag vill så mycket och bara kör på. Det är väl lite av jag det där men man får inte glömma bort att stanna upp och andas. Efter lite välbehövlig sömn så är det bättre nu för i början på veckan var jag bara så trött och stressad att jag nästan blev gråtfärdig. Men nu hörrni är det snart jul!! Ni som följt mig länge vet. jag älskar julen <3
Nu ska jag ha lite planering här på jobbet.

Ha en bra fredag så länge!
kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0