Inception

Inception, fantastisk. En av dom bästa filmerna jag sett på länge. Jag satt på helspänn i nästan tre timmar, 2.30 timmar som mer kändes som en. Dicaprio blir bara grymmare för varje film han gör. Underbar underhållning. Gå och se!
Nu är jag hemma efter en skön bioupplevelse och en skön dag på söder. Vet ni, jag läser just nu fjärde boken i twilight serien och ni som känner mig vet ju att jag älskar att läsa, så det är väldigt få böcker som jag funnit träliga eller jobbiga. Men den här, jag blir bara så stört irriterad på Bella. Jag måste typ kämpa mig igenom läsningen. Vad är grejen?! Jag har skitsvårt för hela martyr grejen. Trean var ju helt ok, hoppas den här blir bättre (ligger på halva snart men så är jag också team Jacob så det kanske beror på det he). Nu ska vi titta på film här igen, det är söndag och semester.
natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0