Ring ring

Överst Alex and Chloe. Underst H&M

Fina ringar, lyx vs budget.

 

Hur mår ni? Jag hade en riktigt lyckad och rolig påskafton! Vi åt god middag, drack massa vin, och pratade och skrattade. Vi var ett helskönt gäng som firade påsk. Idag är jag lite seg men ska iväg till min farbror på familje/släkt middag. Så det är fullt upp. Men det är senare, nu har jag precis ätit ägg mackor och sitter och segar framför dating in the dark. Det är första gången jag tittar på det och fan jag har skrattat. Är det alltid lika pinsamt roligt? Tycker ändå att programmet har en poäng.


Kommentarer
Postat av: belpark

G l a d P å s k ! :)

2010-04-04 @ 22:03:35
URL: http://belpark.blogg.se/
Postat av: fifi

Tack så mycket :)



jag vill ha en dubbelring! Jag har för övrigt fått dille på ringar, innan tyckte jag bara att de var i vägen, men nu vill jag alltid ha flera ringar på mig!

2010-04-05 @ 13:51:00
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0