How i feel in (3 photos) monday

Har dragit en vinnare av Latte to go tävlingen och vinnaren blev Camilla! Grattis, titta din mail!

Idag är det måndag igen och livet springer iväg. Jag har lovat mig själv att bli bättre på att stanna upp och njuta för stunden och leva lite mer för dagen och nuet. Jag ser hela tiden fram emot saker som ska komma, helgen, nästa vecka, kärleken, sommaren, semester, framtiden, bättre tider, löning, den där festen, resan i juni, lägenhetsköpet och jag glömmer, jag glömmer att bara stanna upp och ta vara på det som händer här och nu. Det är dom där små sakerna som räknas, livet är nu och inte sen, sen kan vänta. Jag vill inte ångra eller vänta på något som aldrig kom. Jag vill att livet ska smaka gott varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0