Love this

                                                  
Jillstuart (2010) dress
och
                      
Carin Wester boots.

Såhär hade jag då inte tackat nej till att se ut idag!

Jag vet urusel bloggning, men jäklars vad det är mycket nu den här hösten/terminen. Det tar sin rätt och tid att plugga och jobba heltid samtidigt, sen får jag inte glömma bort att leva också och då blir bloggen lite lidande. Jag som älskar att blogga, jag försöka göra mitt allra bästa. Behöver skriva av mig då och då ändå.
För övrigt så har jag ont i min ass och lår. Satan vad tufft och smärtsamt det kan va att dansa pole, har lärt oss helt galna saker som att hänga upp och ner. Jag vågade inte släppa med risk för att bryta nacken eller nåt, men hey det ska gå och hänga och snurra upp sig baklänges också...
Men superkul och bra träning, rekomenderar alla att testa.

Kommentarer
Postat av: Ani

Jag skulle inte heller tacka nej till det :) :P

2009-09-17 @ 21:03:38
URL: http://aramian.blogg.se/
Postat av: DEN BÄSTA!

åhh, din header är as fin jue! Vet inte varför. Men as fiin! :)

2009-09-17 @ 23:38:45
URL: http://innepersonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0