Ups and downs

Ibland har jag dagar då jag är hög på livet, ser allt gott och positivt, dagar då jag älskar att vara jag och vara med mina nära, är kär i kärleken och lever i en hoppfull värld med rosa skimmer.
Och dåliga dagar då ångesten hinner ikapp mig, dagar då jag känner att allt är skit, ni vet känslan om att inte duga och att inte klara det, press, stress och känslan att alla i smyg hatar en, och känslan av att inte riktigt veta var man är på väg.
En dag då man inte orkar med allt, känslor, sig själv...
Vet inte om det beror på febern idag men kan inte riktigt bestämma mig för om det är en bra eller dålig dag.
Nu ska jag inte tänka mer får nog vara en halvbra dag, är färdigfixad och ska på middag hos min kollega med hela jobbgänget.
Hörde att det blir tre-rätters, yum.
Och så hoppas vi på att febern håller sig borta för stunden.
Ha en skön fredag så länge!

Kommentarer
Postat av: Sassy

Hoppas febern håller sig borta och att du får en härlig kväll!



kram

2009-10-23 @ 18:43:08
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kära syster!! man ska inte ta liver så hårt ha man lärt dig..vet du att jag har haft samma tankar som du dem senaste..älskar dig och kämpa på bara, som sagt kliche kommnetaren vi lever bara en gång ..***/jessica

2009-10-24 @ 14:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0