psykedelisk


Klänning H&M

Jag förstår inte var dagarna tar vägen. Imorgon är det fredag igen.
Jag börjar få smått panik inför en redovisning jag har i skolan nästa vecka, panik liksom, jag har inte redovisat sen gymnasiet. Allmänt kan jag ibland bli nervös för minsta och oväntade saker samtidigt som jag inte har någon som helst problem med och gå upp på scen framför hundratals pers och uppträda. Men redovisa är kanske läskigt för de flesta, hur känner ni?
Jag får väl låtsas att jag spelar en roll, varför funkar inte det förresten, utom i drama sammanhang? Jag orkar inte ens öppna böckerna, och nu är det criminal minds.

Kommentarer
Postat av: maddie

cool klänning! Och jag hatar oxå att redovisa :/

2009-10-01 @ 22:02:57
URL: http://princessmaddie.blogg.se/
Postat av: nickie

snyggt med ränderna ;) jag gillar!!

2009-10-01 @ 22:33:49
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0