and so and so

Inte på topp idag, känner mig inte alls på humör.
Men jag har lagt upp lite saker på tradera som ni hittar här. Med betoning på lite med tanke på att jag rensar och rensar. Jag vet inte vad jag ska gör av allt, det är ju rätt tidskrävande att lägga upp på tradera. Så det är skönt att något ligger uppe, får se när jag orkar ta mig igenom högen som ligger här på mitt golv. Det är synd på bra fina plagg och accessoarer som knappt är använt.

Men gå in och kika, och klicka under alla annonser.
Någon annans bröd är ju..eller tvärtom, det där ordspråket..någon.., äh ni fattar. Någon annan kan ha användning för det!
Är det kanske bättre att köra på en bloppis? ska nog finurla lite på det.

kärlek till er,

Kommentarer
Postat av: Sassy

Jag måste lägga upp allt jag rensade ut för ett tag sen på Tradera, men det verkar så jobbigt och tidskrävande...Och jag ska kolla på dina annonser och försöka att INTE buda på nåt!

2009-10-16 @ 20:28:36
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0