Paljett/Sequin

                 

Nu känner jag ändå att det är dags att införskaffa en paljett jacka/kofta/kavaj. Skulle ju beställa en från Laredoute, men sen så bestämde jag mig för att vänta ifall att, och nu har en hel del jättefina trillat in i butikerna. Bik bok har en, dyra märken har en del snygga (men jag vill ha en lite mer budget) vill inte lägga ner tusentals kronor. Det ultimata vore och hitta en second hand.
Men snyggt snyggt är det. Tröst köpte mig en paljett väst på H&M så länge, den är muy bonito.
Nu ska jag äta middag.

Ps. Var det någon mer än jag och sis som tyckte att Portugals låt i Melodifestivalen var en av det härligaste och finaste bidrag som varit med?
enkel men vacker text om kärlek. Och sago kulisser!

Kommentarer
Postat av: Randy

Åh vilken snygg outfit!

2009-05-18 @ 21:13:40
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0