Kiss from the rain


flickr.

Nu har jag precis ätit linssoppa. Passar så bra med hembakat bröd till en regning måndag, sitter mest och lyssnar på regnet och bara är. Måndagar är min tidigaste dag på veckan, det kan vara lite jobbigt om jag inte kan sova en söndag natt och efter en helg att behöva gå upp halv sex på morgonen. Men samtidigt känns inte måndagar tunga eller jobbiga längre eftersom jag går hem tidigt och jobbdagen känns kort.
Tycker nästan det känns skönt med regn idag, en anledning till att kura upp i soffan och bara mysa, bara vara, bara längta.

Kommentarer
Postat av: Randy

Åh vad coola bilder!

2009-05-18 @ 20:52:44
URL: http://randys.se
Postat av: Sassy

Vad mysigt du verkade ha det!

Mm, en fransk film sitter fint vilken måndag som helst, jag måste bli bättre på att se bra filmer över huvud taget!

2009-05-19 @ 18:14:29
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0