Thoughts

Måste ta tag i värsting kameran jag har fått låna av min farbror så det blir några outfit bilder gjorda någon gång. Har inte varit några på länge känner jag. Inget fel på min kamera men det är alltid kul att leka med en ny.
Jag känner mig nervös och har ont i magen, det känns...fel och sorgligt alltihop. Det är vår och fredag och jag borde vara glad.
Jag är glad och sprallig, en stund, sen så gör sig verkligheten påmind. Om man bara kunde skjuta upp saker man inte vill höra eller ta tag i och få det att försvinna. Önskar jag hade ett svart hål från rymden i mitt rum där jag kunde slänga i tråksaker och sorgligheter och få det att försvinna forever. Det  vore nåt. Men deal with it och konfrontera mina rädslor. Bästa sättet.
Djupt andetag...

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag känner igen den känslan, men det ÄR lika bra att få det gjort "grab the bull by the balls"" ;-)

2009-03-20 @ 18:39:59
URL: http://lackert.webblogg.se/
Postat av: Afrobelita

Ja det va helt underbart härligt.. längtar också så himla mycket efter sommarn.. men snaart hehe :)



Hoppas att det löser sig, vad det än du går igenom. Man önskar verkligen att man kunde trycka på en knapp så allt försvann ibland, synd att inte livet funkar så!!!

2009-03-20 @ 20:29:11
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: A m a n d a

Svar: Jag håller med, superfina! Och tack så jättemycket! :)

2009-03-21 @ 16:17:14
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0